#regelbundenhet

... Is the key!

Jobbat sen 06:30 tills nu (pluggar matte en stund) och går hem från jobbet 11:30 imorgon bitti. Ett riktigt badass helgpass med andra ord.
Jobba Söndag, nationellt prov i matte på Måndag, jobba Tisdag till Fredag men SEN. Sen är jag ledig en vecka!! 

Men det är för att jag tagit ut extra semester, för den 25e är det magnetröntgen av nedre buk vilket betyder att magen och tarmarna ska vara helt totaltomma. Yes, det blir laxering och leva på buljong i två dagar. Vad som helst bara jag slipper den där vidriga drycken jag fick när jag var inlagd..!! Gör du ett avkok på Pelargon så har du rätt smak. Usch.

Sen veckan därpå är det dags igen, yeeeeeees! Fast en tjosan-hejsan-skopi, nån ny variant som jag inte gjort förut. Så nu jäklar blire en riktig detox!
Det är inte direkt roligt såklart, men jag är jätteglad att få det gjort och få hjälp. 
Mag-tarm och Gyn verkar samarbeta och det är inte det vanligaste, inte inom min sjukdomshistoria iaf.
Jag hoppas att de hittar nåt, bara nånting så jag får se själv att jag inte inbillar mig och bara har spökerier I magen... :/ 

Men jag har drömt flera gånger under en lång period nu att jag inte kommer bli 30 år... Fatta vad hemskt?! Och flera gånger dessutom. Jag brukar drömma konstiga saker och försöker väl ibland tyda drömmarna lite för mycket... Trots allt är det ju bara drömmar..

Men! Nu ska vi göra lite positiva grejer också! Efter nationella provet är jag KLAR med Matte1a! Alltså har jag då gjort 50% av de kurserna jag behöver för att få högskolebehörighet! :D

Det ska firas med ett nytt objektiv till kameran! Ett nybörjarobjektiv kan man väl kalla det, men jag börjar där så får man väl se när man kan gå vidare... Jag har inte så mycket pengar så jag kan köpa det jag egentligen skulle vilja ha, men jag köper inget skit istället heller utan det jag köper nu har fått bra recensioner för sitt billiga pris..! 

Nej, nu ska jag försöka sova. 
Förhoppningsvis kunde pappa hämta mig och följa med mig till Elgiganten där jag bokat objektivet.
Jag hoppas jag inte får så ont imorgon, jag hade gärna velat kunna ta ett glas vin (eller helst en grogg eller whiskey) 
men det är ju inte så bra att kombinera med morfin... 
Vi håller tummarna!! ❤️





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar