En till såndär kul lista! ✯

En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig:
 
 Nyår 2oo9, bild tagen av David. Tack!!!

 

En bild på dig som är mer fördelaktig:

 Bild tagen av Lars-Åke Bäckström 2oo8
 
 
 

Vad har du gjort idag: Ätit korv och makaroner (minns inte när jag åt det sist!), haft besök av Lusse och Lukas, redigerat foton jag tog av gästerna, spelat lite WoW.


Och igår: Jobbade natt, åkte till gymmet (Indoor Walking + styrka), solade, blev sen bjuden på thailunch utav ❤, vilade, kollade på Dr.Phil, spelade WoW. 

 

Vad har du för framtidsplaner: Fixa skolan, söka högskola, flytta från Borlänge.

 

En bild från i somras:

 I Hedtjärn hos mormor och morfar.
 
 

Vilken är din senaste googling: Dj Maxwell.... hahaha ^^

Vad står det i det senaste meddelandet du fick på Facebook: 

" Tråkigt att inte klä ut sig liksom :D " /Ponu

 

Vad åt du till middag idag: Har inte ätit middag än, men det blir broccoli.

 
Vad köpte du senast? En militärgrön skjorta med guldnitar! Skitsnygg men lite för tajt över boobsen. Vet inte om jag ska ha den kvar eller inte....

Vad skulle du vilja lära dig? Att programmera MA (ljusbord), köra bil, göra ordentliga marklyft, fotografera, spela gitarr.

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Bild.

 

Kan du åka skateboard? Nej, jag har provat men är bara rädd att ramla och slå mig...

 

Den bästa frukten är: Jordgubbar eller vindruvor, jag kan inte välja mellan dem.

 

Och den bästa grönsaken: Broccoli.

 

Den bästa osten: Eeeh... färskost. Typ Philadelphia. Jag äter sällan ost.

 
Och den bästa gröten: Mannagrynsgröt. Men jag äter inte gröt så ofta nu längre, jag hade en period då jag åt gröt varje morgon. Jag kanske skulle ta och börja med det igen?
 

Är du en bra sambo: Som alla andra så har man väl både positiva och negativa sidor, men överlag är jag en bra sambo.

 

Negativt: 

✯ Jag är rädd för att göra saker som att måla, spika, borra, skruva osv. Bara för att jag är livrädd att göra fel. Jag övar mig på att göra sånna saker ändå, och intalar mig att det inte är någon katastrof om nåt går snett...

✯ Jag sprider saker omkring mig och pysslar gärna med flera saker samtidigt. Det blir snabbt rörigt med prylar överallt.

✯ Jag glömmer vart jag lagt saker, t ex räkningar och nycklar. Även om vi har "fasta" ställen för sånna saker så lyckas de alltid mellanlanda någonstans och sen försvinna!

Positivt:

✯ När jag väl städar så brukar jag städa rejält! Såsom rensa avloppet, gnugga ren heeeela toaletten och badkaret, damma även de högsta hyllorna, rensar smycken och sorterar osv...

✯ Jag myser gärna till det med doftljus osv. Jag vill att mitt hem ska lukta gott!

✯ Jag lagar god mat och gör asbra matlådor! Jag kan baka också!

✯ Jag lämnar aldrig tomma mjölkpaket i kylen. Oftast tar jag aldrig sista biten av någonting heller.

✯ Jag sorterar tvätten bra så det är ytterst sällan nånting blir missfärgat!

✯ Jag gör alltid så gott jag kan med allt jag tar mig för.

 


Det grövsta brottet du har begått är: Använt någon annans busskort, och åkt fast. 7OO:- i böter! Laddat hem en film (eller hundra), men nu har jag lagt av med kriminaliteten. Druckit hembränt på en Tisdag.

 

En bild på förra årets bästa dag: Förra året hade många "bästa" dagar, så jag visar ett par bilder från några utav dem! (Bildbomb!)

 

 

Nickelback:

 

 
 

 
 
  
 
 
 
 
 
Alla akter på Etage:
 
Firebeatz (Matte är till vänster.)
 
Nari & Milani
 
Dyro
 
 
Bartosz Brenes
 
och de jag slarvat bort bilderna på: 
Dannic, Sick Individuals, Will Sparks, Promiseland, Gregori Klosman och Disfunktion!!
 
 
 
 
Gran Canaria:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Rhodos:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Göteborg:
 
 
 
 
 
 Majas student:
 
 
 
 
 
Sen önskar jag att jag hade haft bilder från Summerburst kvar, meeeeeeen så vare inte... 
 
 
 
 
 " The End "


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar