13:27

Ja, dåså! Då har man varit till Falun idag och skiktröntgat sig. Det ska bli spännande att se om de hittar nå njurstenar eller inte. Med min tur så finns det säkert inga! ^^
Telefontid klockan 3 med min läkare från mag- och tarm mottagningen. Jag har haft problem med magen så länge nu så jag börjar fundera på om jag är gluten som mamma....
 
Febern är kvar, inte så hög med det är sådär så man känner sig sliten och trött även fast man sovit och tagit det lugnt. Det känns som när man varit och tränat alldeles för mycket. Ont i kroppen osv. Så jäkla typiskt bara nu när jag verkligen fått upp suget för träningen igen! Men vi kör igen så fort jag känner mig riktigt frisk!! :) Jag har ju ingen deadline direkt.
 
Nu ska jag fixa lite sen lunch, nämligen kyckling med sparris! Yum yum!
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar