Fredag kväll

Hallå! Kom hem för en liten stund sedan och har precis parkerat mig i soffan! Har även slängt i en maskin och slevat i mig lite av morfar Kjells äppelkräm. (( Den var jättegod, morfar! Tack! ))
Katten ligger på andra sidan soffan och smyger på mig. Han syns inte alls, inte ett dugg. Han känner sig nog som en riktig tiger som ligger och lurar på en gammal elefant...
 
Det har varit en tuff vecka! 4 kvällsturer och så avslutar vi med en natt imorgon. Det är lite skönare att jobba fler nätter, då får man lite mer lediga dagar. Men så var som sagt inte fallet denna vecka.
 
Jag fick mig en promenad hem från bussen, det är kanske 2 - 2,5 km till Domnarvet härifrån? Det är ju otroligt bra att det börjat gå bussar iaf en gång i timmen här uppe på berget, men det är lite synd att sista bussen går 19.3O. Jag slutar ju som tidigast 2O, så då får jag ta 6O2an och gå från Domnarvsrondellen istället. 
Men jag får ju trots allt en promenad! Då känner jag mig lagomt frusen och uppfriskad tills jag kommer hem.
 
Förkylningen är klart bättre nu! Är jäkligt sugen på att åka till gymmet så jag ska packa väskan så den är redo när det faller mig in att åka och tiden är lite bättre än tjugo i tio på kvällen....
 
Jag saknar verkligen sommaren, det var absolut bästa årstiden att springa på! Men det dröjer ett tag till nu. *suck*
 
Alltså, katten ser så sjukt jävla nöjd ut när han skitit. Han ser ut som om han vunnit nobelpriset eller kanske rökt kattmynta. Det finns bara en jag vet annars som kan se sådär nöjd ut (när han skitit), men jag vet inte om han läser min blogg längre. Jag skulle inte gissa på det i alla fall. :P Läser han det här så vet han vem han är!!
Haha ^^
 
Nu pep tvättmaskinen, dags att göra dagens sista ansträngning...
God kväll, peeps!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar