I skolbänken kan man säga.

Dag 2 på Dokumentations-utbildningen. Vi har precis kommit tillbaka ifrån Hushagsgymnasiet där vi ätit lunch. Fick sjuuuuukt god efterrätt, en kladdkaka med chokladmousse och hallonsås. Jösses vad man känner sig bortskämd! Fast vi är nog värda det med tanke på hur mycket vi får hålla på och skriva här... Igår var det jobbigare, då hade jag jobbat natt och åkte sen direkt till kursen som är 8.oo - 16.oo. Då var man slut efteråt! 
Efter det var vi till syster och grattade Jimmie som blir (blev) 37 år! :)

Jag har gett mig själv en liten utmaning: jag ska prata mer om positiva saker med andra i en vecka framöver och se om jag blir att må annorlunda. Alltså det händer ju saker som inte är så positiva såklart, men överlag vara mer positiv, ge mer feedback och säga vad jag tycker. Speciellt om jag tycker nåt bra om någon! 
Jag har känt mig som en riktig bitterf*tta ett bra tag. PMS 24-7 typ. Men nu har jag ju läkartid på måndag, så då kan jag försöka släppa det tills dess! :)





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar